25/1-2013 :)

Hejj<3
Nu sitter jag och lyssnar på musik (One Direction) och mamma & pappa håller på att sätta upp soffan och tjatar på mig att försvinna från tv-rummet. Men jag vägrar ^^
Hihi, men det var så här, att jag satt och skulle skriva ett inlägg och dom satt och såg på hockey, men det var nå fel så det laggade svin mycket om jag var inne på internet. Då sa dom att om jag bara skulle gå och göra något annat ett tag så skulle jag sen få sitta och ja nu kan dom inte tvinga ut mig ^.^
 
Har varit med Evve ikväll<3 Först så bjöd dom mig på mat på grillen (ååh tack så jäättemkt<33) Det var jättegott :) Sen gick vi hit och har spelat in en vlogg (som antagligen kommer ut imorgon för började precis ladda upp den så det återstår cirka 46 minuter står det...)
Aa våran soffa kom iaf idaag :* Det skulle ta 6-8 veckor men den kom efter 2 veckor ♥ Bilder kommer nog imorgon också!<3
Haft en jätterolig kväll tjejen http://lillpluttens.blogg.se :) Trodde jag skulle skratta ihjäl mig där ett tag ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0