Äntligen! :)

Heej :) Kom precis hem från skolan hade bad sista timmen och annars vanliga lektioner förutom att vi hade en konsert kring klockan tio. Nu får ni veta lite om gårdagen :)
 
Vaknade och kring halv tio följde jag med på ishallen och stod i kiosken och sålde :) Sen beställde vi mat från grillen och tog med till Annelie, Anders, Lina och Johan och åt där! Gott! Vi var där i några timmar, kanske kring fyra fem (?) sen for vi hem, jag skulle sätta mig vid datorn och skriva ett inlägg, men hann bara ett super kort :( För då for jag, Edvin och pappa till folkhögskolan och spelade badminton :) Sen for vi hem och åt middag och direkt efter det for jag till mormor och morfar för att få lite hjälp med läxan och sen när jag kom hem (kring typ tio) hann jag inte skriva något för jag var tvungen packa till badet idag och lite annat!
 
Ikväll ska jag då plugga! För jag har svenska prov imorgon och engelska prov på torsdag! Tror inte jag hinner fara och träna heller :/ Vi höres!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0