Min mobil är tillbaka<333333333

Okej nu ska ni få veta varför jag var så glad!
Pappa for nämligen och hämtade min telefon för att den har varit på lagning! Jag fick den i julklapp men när jag började använda den fanns det 3 fel :( Knappen man slår igång/stänger av den på var intryckt och svin seg :( Laddar kabeln (eller "laddarhålet" ^^) Var det fel på, OCH något fel på antennkåpan (?) vilket menas att något har hänt inne i telefonen så att den ALDRIG hade nån täckning :'( Men nu ska det tydligen vara fixad, vilket jag är jätteglad över<3 Har testat den och den verkar fungera alldeles utmärkt :)) Vi skickade den nån dag efter nyår och idag fick vi äntigen igen den ♥ Det är då en xperia Go och den ser ut såhär :)
Dålig bild :(
Pappa skulle fixa några inställningar ikväll så imorgon är nog allt klaart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0