Ny soffa yeey!<3

Idag så har jag inte hunnit göra så mycket ^^ Typ ätit frukost, suttit och myst i våran nya soffa och klätt på mig :) Videon är uppladdad och klar (var den redan igår) men tänker lägga ut den lite senare tror jag! 
Det enda jag vet att jag ska göra idag är att fixa gelenaglar på min moster, plugga lite kanske och sedan ikväll ska vi få middagsfrämmande :D 
Här kommer några bilder på våran nya soffa ♥ Efter riktigt många år har vi äntligen köpt en ny!
Man kan som fälla ut såna där (vet ej vad det heter men kallar det benhållare ^^)
Och även luta bakåt :)
Och så kan man göra det på fyra stycken :)
 
Aa jag älskar den<3 :) Ha en bra daag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0