Idag ska vi hem..

Och handla lite m.m. :) Ska nog även baka idaaag :D Yeey! Haha, kändes som att det var jättelänge sedan jag bakade och filmade. Har en oredigerad "Baka med Ellen". Då jag bakade chocolate chip cookies<3 Fast den har jag inte redigerat/hunnit ladda upp än!
Igår var vi hos Filip, Teo med familj. Först for jag, Edvin och Filip ut och fiskade :D Edvin fick 2 gäddor, och jag fiskade inte alls ^.^ Sen for vi till deras stuga och skulle grilla korv! Så Filip gjorde upp en eld, och så när det blev glöd så grillade vi :) Efter ett tag kom även Teo hem från en kompis. Vi var där till strax innan tolv ;) Okej, nu ska jag göra mig klar vi hörs!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0