Lite planer om våran resa... :)

Idag så bär det av mot Junsele :) Där ska vi sova en natt, i en stuga på en camping :D Sen på måndag, imorgon så ska vi fara på Junsele djurpark och kolla på djur o.s.v. <3
Efter det på måndagskväll så bär det av vidare mot Härnösand, där vi stannar 2 nätter! :) Där ska vi kolla på något fort m.m. Och sova i en annan sorts stuga :D
Åsså sen på onsdagskväll ska vi till Umeå och jag bor en natt hos mina kusiners familj :D Sen torsdag, fredag, lördag och kanske söndag (om det går bra för oss!<3) Ska jag spela Umeå Fotbolls Festival ;) Med 00:orna. Så det tror jag kommer bli jättekul! Vi bor ju då på en skola och spelar massor av fotboll, umgås med fotbollslaget och sånt :)
 
Har fixat massor av tidsinställda inlägg, så glöm inte att kolla in. Helst varje dag♥ Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0