Min PSG helg :D

Hej Hej :)
Tänkte lite snabbt (om det nu blir snabbt^^) berätta om min P.S.G helg :D Alltså min Piteå Summer Games helg!
Mitt lag bestod av nästan alla 99:or, 2 98:or och så hade vi en 97:a i mål :) Och då spelade vi en 98 serie. Alltså nästan alla av oss var ett år yngre än dom vi mötte...
Vi var i en grupp med tillsammans med 4 andra lag. Alltså var det 5 lag i våran grupp! Vi vann 2 och förlorade 2 under gruppspelet ;)
Fredag:
1:a matchen: Harstad DF - Älvsby IF 4-0    (förlust...)
2:a matchen: Älvsby IF - FC Lynx 0-2         (förlust...)
3:e matchen: BK 48 - Älvsby IF 1-0            (vinst ♥♥)
 
Lördag:
4:e matchen: Älvsby IF - Robertsfors IK/IFK Åkullsjön 1-0   (vinst ♥♥)
 
Det betydde att vi kom 3:a i våran grupp. Och det är endast 1 och 2:an som går vidare :'(
Så vi spelade en avslutningsmatch (placeringsmatch) på söndagen: (som vi förlorade :(..)
 
Älvsby IF - FK Saltdalkameratene 1-3
 
Så vi har alltså bara spela mot ett enda svenskt lag! Och det var Robertsfors IK/IFK Åkullsjön.
 
Men jag spelade en extra match på söndag innan vår match också! Med 97:orna då vann vi med 2-0 :D
Aa det var min P.S.G helg och den var väldigt lyckad! Har världens bästa och snällaste lagkamrater ♥ Tack tjejer<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0