Föörlååt!

Har inte bloggat nå idag! Ska snabbt berätta varför :)
 
Sov då hos mormor och morfar igår till idag! Jag vaknade och såg lite tv, även åt frukost kanske kring 11? Sen så badade jag och mormor Viva, och klippte under hennes tassar m.m. Så kring ett var vi klara :D Då cyklade jag till Lina, Annelie och Johan och vi var i någon timme! Mamma och Edvin var redan där när jag kom ;) Vi fikade först, sen var jag med Lina och hade jättekul<3
 
Sen for vi hem och har precis ätit! Har match ikväll. Mot Arvidsjaur -.- Dom är jättebra :( Men hoppas vi kommer spela bra i alla fall :D Okej, nu ska jag byta om. Puss och kram<3
Chooklad! Random bild, jag och Evve köpte och åt bl.a det i våran vlogg! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0