Gravidbilder, bakat m.m. :)

Tränade aldrig idag, har så himla ont i mina knän och min höft :'( Men följde inte till Piteå heller! For till min moster och tog massa bilder på henne och magen :) Hon är ju i vecka 35 nu, och har 36 dagar kvar till BF (beräknad födelse<3) Hihi jag har koll!<33
Men tog med hennes kamera, så har tyvärr inte tillgång till några bilder :/ Men kanske någon annan gång? ;) Hjälpte även hon baka lite, och när jag kom hem bakade jag en ananaspaj!
I helgen är det midsommar, så då drar vi till vitberget. Till kompisars stuga och med massa trevliga människor :D Ska försöka hinna blogga imorgon bitti ;) Kram Kram!
Någon dag sedan! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0