Min dag :D

Sov i stugan inatt :) Så när jag vaknade var jag tvungen diska allt -.- Sen gårdagen! Edvin hade kompis, mamma jobbade och pappa målade stugan litegrann.. Så jag diskade klockan hann hade hunnit bli ganska mycket! Över halv tolv innan vi var klara och kunde fara därifrån :O Jag skulle ju vara på Älvåkra klockan 12!
 
Men vi for, och var tvungna att vända ^^ För pappa och Edvin hade glömt sina telefoner.. Så vi hämtade dom! Klockan var tjugo i tolv. Men på något konstigt vis kom vi ändå i tid :D Nästan prick tolv var vi där! Grymt :)
 
Då skulle vi fortsätta ha loppis, fast på Älvåkra där det skulle vara Fotbollens dag. Jag var inte där hela tiden, för jag, Johanna, Jennifer, Evve och även Jenny skulle stå i kiosken :) Sen kom även Augustine dit som skulle stå med oss.
 
Så jag vet inte om vi överhuvudtaget sålde nå mycket? Nå alls?
Men iaf medans vi var där frågade Niklas om jag ville spela match med F99/00 (00:orna som spelar i 99 serie, och även några 99:or som inte vill spela i Div.4 med B-damlaget!) Och det ville jag :D Fick spela mittmitt ^^ Var jättelänge sedan.. Har ju bara varit forward (typ) i mitt egna lag.. Men jag spelade iaf ;) Det var kul, synd bara att vi förlorade med 0-1 :'(
 
Sen gick jag, Evve och Jennifer (Vi som spelade med dom!) tillbaka till kiosken och dom andra! ;)
Nu ska jag duscha! Och även redigera en video.. Om redigeringsprogrammet vill samarbeta med mig.
 
Puss och kram, vi hörs imorgon!<3
Idag var det ändå väldigt varmt och soligt! Fram till matchen, då regnade det.. Jag vill ha soool och vaaarmt<33 Ser inte ut som att det blir det vädret imorgon, det blir nog regn :'(
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad har du på dig

Svar: På bilden? Där har jag ett linne som jag har vikt upp :D Haha, ville bli brun på magen :)<3
Ellen Lundberg

2013-06-27 @ 16:02:02

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0