Hur min helg kommer se ut :D

(TIDSINSTÄLLT INLÄGG :) Nu är jag i skolan ^^)
 
Okej :) Nu ska ni få höra om min helg ;D Jag får ju då påsklov på fredag<3 För jag är ledig måndag, tisdag och onsdag nästa vecka ;) På söndag kommer vi att fara till Mavas och vi far typ 06:00! Det blir jag, mamma, pappa, Edvin, mormor och morfar som far :) Då blir vi då i en stuga där uppe samma som förra året ↓ Och köra massa skoter och fiska m.m!
Sen är vi där till påsklördagen ;) Då far vi vidare till Umasjö, Hemavan och kör ännu mer skoter och åker skidor m.m. Och är där typ resten av påsklovet der kommer bli underbart ♥ LÄNGTAR!! :D
När vi är i Mavas kommer jag inte kunna blogga nånting! Fixar kanske nåt tidsinställt inlägg. Men sen i Umasjö kommer jag nog kunna blogga litegrann ;D Om det är något mer så kanske jag skriver det då! Vi hörs ikväll<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0