Några bilder sen igår :)

Hej :)
Kom hem för snart en timme sedan! Avslutade dagen med idrott, vi gjorde nån lek? Har ingen aning vad den heter. Men det var typ kurragömma med en fotboll? Orkar inte förklara ^^ Men jag och Madde gömde oss i ett dike och satt och pratade :) Sen fick vi sluta tidigare också, vilket var bra :D Tror typ en kvart! Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, vi får se. Men ska fixa ett inlägg med bilder på min cykel <3 Här får ni några bilder sen igåår!
Såhär var det igår ;) Precis när jag gått ut ringde Anna :) Jag och hon bestämde att hon skulle komma till mig, så vi var ute i det fina vädret ett tag :D Sen skulle vi och köpa glass!<3 Vi valde att testa nya Magnum ;) Jag valde denna Nummer.1 Med Créme Brulée. Anna valde Nummer.2 vilket jag inte minns vad den hette ^^ Men min var iallafall jäättegod, tycker jag som älskar Créme Brulée :) Den ska jag nog köpa någon mer gång ;D
Sen ikväll ska jag på träning, vi ska träffas innan klockan sju i klubbrummet, och prata om matchen igår! :) Sen därefter är det träning som vanligt mellan 19:30-21:00!

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0