Grattis mamma på mors dag! Jag älskar diig<3

Bild på rosorna vi gav mamma<3 Nu ska jag fixa lite andra bilder som kommer i ett annat inlägg! :)
 
Idag tror jag att jag bara ska vara ute, kanske sola lite och njuta av det fina vädret :D Edvin har fotbollsmatch, men vet ej om jag ska följa med eller inte..
Ska även fixa ett annat inlägg ;) Men först ska jag ta på mig lite kläder, sitter bara i pyjamas ^^ Hoppas ni får en bra daag!

UPDATE:
Våran stora dator (där jag typ alltid skriver mina inlägg) har fått nå virus :( Så vi kan inte använda den! Därför ska jag fixa några/något tidsinställt inlägg, för kommer inte ha så mycket tillgång till dator. Eller jag har ju min lilla! Men den orkar jag inte dra fram hela tiden :/ Så ska låta den vara igång istället så det kan bli något fler inlägg :D Därför vart det inte så många inlägg igår eftermiddag. Hade inte tillgång till nån dator...

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0