Lördag!<3

Ska alldeles strax ut till denna sötnos<3
 
Men först lite info om min dag, hmm.. Nu på morgonen har jag hunnit äta frukost och plocka undan lite i mitt rum så det blev bättre ordning :D Mamma ska ha främmande klockan fem, hennes jobbarkompisar ska komma hit och vara här ett tag och sedan far dom på nån middagssak? Kommunfest tror jag det var :D
 
Så innan det vill jag hinna sola lite! Men ska även till mormor och morfar och göra nå jobb :) Och vill se våran match vi har, men det vet jag inte om jag hinner :( Kan inte spela för jag är inte helt frisk än. Snorig och hostar mycket fortfaranade!
 
Men när mamma får främmandet ska vi (jag och Edvin) till Sara och Kjell ett tag för att inte störa dom. Och sen när vi kommer ska vi göra lite saker, som jag berättar mer om senare!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0