Mitt nystädade ruuuum<3333

Jag dammtorkade ju då igår, så det slapp jag idaag :) Men sen har jag daammsugit och skurat och även plockat bort massa saker m.m.. Skriver lite under varje bild :D
Bäddade rent, med mitt nya påslakan jag fick i födelsedagspresent<33
Satte upp en gardin, nyy<3 Bytte till nya krukor i fönstret och jag och mamma putsade även mitt fönster :)
Närmare bild på gardinen :D
Satte nya kuddar (på vissa) i sängen ;) Vände även till den gråa sidan på överkastet, kändes somrigare<3
Närbild på några av kuddarna! ;*
Fixade fin ordning på skrivbordet och på det svarta högre skåpet ;)
Sängen, fönstret och sängbordet :)
Och en bild på sängen från ett annat håll :D
Nu känns mitt rum mycket somrigare och ljust, är jättenöjd!<3 Det är värt allt slit ^^ Nu ska jag äta lite chips och se på tv! Vi hörs imorgon antar jag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0