Sooool :D

Slutade 14:15 idag, så nu är jag hemma och äter nötter! :) Gooott, ska nog även gå ut och sola en stund, det är ju sool ute :D Våran dator funkar igen! Jag fixade det, med lite hjälp av pappa ;)
Senare idag kring kvart i fyra ska jag följa min moster till Barnmorskan på besök :) Jättekul tror jag det blir! Jag kanske till och mer får höra bebisens hjärtljud<3
Igår när mamma och Edvin for på match stannade jag hemma och rensade blombänken. For att tjäna lite pengaar :D Det blev iallafall jättefint!
Aa men jobbigt var det! Sen for vi till mormor och morfar och bl.a. firade morfar som fyllde år förra helgen ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ellen duktig är du i blombänken blev det jättefint

Svar: Tack! ;)
Ellen Lundberg

2013-05-27 @ 16:48:39

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0