Bullaaaar! :)

Hej! Nu så sitter jag i min säng och ska alldeles snart gå och packa lite inför morgondagen :) Bloggningen suger just nu... Ska berätta lite om min daag! Skulle baka bullar när jag kom hem. Men hade ingen mjölk som tur var löste det sig <3 Tack så mycket alla inblandade :* Så bakade jag mina bullar samt spelade in en ny video :D Som då ska redigeras så snabbt som möjligt! 
Bullaar :)
Sen så var det dags att dra vidare till Ishallen för att stå i kiosken och sälja lite fika :D Tur jag hade mina räddare i nöden, tack så sjukt mycket Annaaa ❤️❤️ Så det var riktigt kul, jag och Anna pratade på, även söt Signar kom och hälsade på :* Haha minns du chokladen?? ^^ Omg.. 

Bloggar mer imorgon. Men har konfa så kommer inte hem förrän efter fem! Puuuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0