Ellen Tipsar! Nivea Lip Butter♥

Tänkte börja med en ny grej som jag kallar Ellen tipsar :D Tänker tipsa om lite olika produkter! Först ut är..
Niveas Lip Butter i Raspberry Rosé :) Jag äääälskar dettaa♥ Det luktar sjuukt gott!! Och återfuktar verkligen läpparna superbra :D Jag använder det dagligen (oftast flera gånger per dag) Och nu när det är vinter/höst och kallt så blir jag torr typ överallt! Kroppen, händerna och även då läpparna. Så då tycker jag detta är jättebra att ha :) Det ger som även glans på läpparna. Och så är det ju rooosa❤️. Jag ångrar verkligen inte att jag köpte det!! Mitt köpte jag i Piteå eller Skellefteå på typ Ica Maxi? Tror det kostade 21 kr och då var det lite rea :) Men kostar kring 25-30 (kanske mer?) på lite olika affärer :D Rekommenderar det stort! 
Jag ger det 5/5 ⭐️ 

Om ni vill så gör jag gärna fler såna här inlägg puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0