Graaaaaaaaaaaaattiiisssssssssss<3 Världens bästa♥

Nu är det den 9:e November 2013 :D Det är den dagen då absolut vääärldens bästa Evve fyller fjorton år<3 Ojojoj vad tiden går! Vi har känt varandra sjuukt länge (tio år eller vad det nu håller på att bli?^^) och man blir bara lyckligare och lyckligare för varje dag som gåår ♥ Har samlat ihop lite bilder sen den senaste tiden (och andra^^) Men vi alla förändras och vi håller ihop som bästa vänner vilket känns såå suuperbra :) Blir så lycklig av att se dessa bilder, minns skratten, minnena och det är såå fint! Sommar, vinter, vår, höst, vi håller ihop alla årstider, hittar på saker som är roliga att göra. Hoppas du tyckte kvällen igår var kul. Själv tyckte jag den var suuuuperduperbraaa♥ Våra skratt så man dog, de roliga videorna. Dom ska jag spara in i sista stund. Det är så fint att kolla tillbaka på. Den kvällen är även en av alla 1000000 minnen vi har och den ska sparas. Allt som går ska sparas så man kan tänka tillbaka på att man har varandra, det känns bra om man är ledsen då finns du där det vet jag<3 Vet inte om någon orkade läsa denna text. Men vill bara säga stoooooort grattis till dig Evve på din 14-årsdag, jag älskar dig (♥♥♥) och hoppas vi ska hålla ihop så länge det går och jaa ha nu en superbra dag puss och kram på dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0