Två videoos..

Ska nu redigeras ;) Senare idag får vi see vad som händer! Gårdagen var grym<3 Först var jag i Piteå på stan med mormor, Sara och Signar <3 Superkul och mysigt! Sen när jag kom hem var jag med Evve ett tag, vi spelade Just Dance 4 och såg 1D Livestream :D 1DDAY! Efter det drog jag till Sara, Kjell, Signar där även Kristina, Anders, Hugo och Hilma var ;) Vi skulle fixa lite grejer och jag var med Hilma<3 Vi hade verkligen sjuukt kuul <33 Vi gjorde is och masssa annat (haha^^) Lite bus :D Det mååste vi verkligen göra om! Längtar såå mycket till nästa helg :*
Bilder sen någon dag i veckan ^^
Anna kommer snart hit vi ska planera lite m.m. :D Annars kan jag inte riktigt säga vad som händer sen. Vi får höras kraam<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0