Förlååt!!

Har inte bloggat nå idag! Efter skolan så for jag och gjorde lite viktiga saker ;) Gjorde en vaniljpannacotta<3 
Strax innan fem så drog jag till Anna :) Vi skulle nämligen laga middag, inbakad fläskfilé med klyftpotatis 👍 Suupergott❤️ Och när vi ätit det där m.m. Så for vi hem hit. Och åt efterrätt såg tv, åt popcorn, och behandlade vårt ansikte (ansiktsmask och mycket andra produkter!) :) Hade en superkul kväll :* Många goda skratt m.m.
Bild.1 maten innan ugnen :) Bild.2 All mat ;) Bild.3 Nyduschade jag innan jag drog till Anna :D 
Bloggningen har inte varit så värst bra i veckan :( Mycket prov m.m. Fast imorgon ska jag ta igen det :* Hoppas jag ;) Ska försöka iaf! Ska snart krypa ner i min nybäddade rena säng och se en film och sedan sova, såå skönt med helg puss ❤️

Kommentarer
Postat av: elin wahlberg

ser gott ut!

Svar: Tack :) Det var de! ❤️
Ellen Lundberg

2013-10-05 @ 12:33:39
URL: http://elinwahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0