Heeej<3

Idag är det söndag och jag ska njuuutaa av att vara ledig<3 Gårdagen spenderades mest på ishallen. Såg matcher, stod i kiosken och sålde fika m.m. :) For även förbi mormor och morfar som snabbast! Så dit ska vi nog senare idag också :* Fast nu snart så kommer Anna hit! Då ska vi nog spela in lite videos m.m.<3 Vi höörs kram!
Jag och "min" (snarare sportringens vandringspris..) som jag så stolt hade i min ägor ett litet tag<3 Idag ska den hem till det lag som vinner sportringen cupen. Undrar vilket....

Kommentarer
Postat av: Hanna

sv: ja verkligen, vs är den bästa present man kan få!:)

Svar: Jååå men absolut! ❤️👍💋
Ellen Lundberg

2013-10-13 @ 11:37:21
URL: http://hannast.blogg.se

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0