Om gårdagen :) Meed bildeeer!

Klockan 11 så var jag och mamma redo att bege oss av mot Johannesgården :) Vi fixade fram fika, godsaker, och andra grejer :D Och så var förstås Sara, Kjell och Signar också däär! När klockan började närma sig 12:10 ungefär så gick vi vidare till kyrkan där vi bytte om på Signar, han åt, vi pratade med prästen m.m. Sen när klockan slog ett så var det dags för dop<3 Gästerna hade kommit och dopceremonin började ;) Där under dopet så hällde jag upp dopvattnet, och Edvin tände dopljuset :*
Efter ceremonin så for alla till Johannesgården och det var dags för smörgåstårta, och umgås med massor av trevliga människor :) Jag och Hilma fixade fram lite fika, städade bort gamla smutsiga tallrikar, var ute med Viva en stund, tog in henne, hade kul med lite ballonger och massa mer. Vi hade det suuperkul iaf ♥
Här får ni några bilder sen gårdagen<3
Det fanns mycket gott fika!<3 Kommer några andra bilder sen.
 
Nu ska jag vara med Evve :) Vi ska ut och fota lite! Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0