Söndag och dop!<3

TINDSINSTÄLLT INLÄGG!
 
Jaa det är så det ligger till idag ;) Har typ inte tid att skriva något inlägg idag (så detta skrev jag igår) Ska på gudstjänst klockan elva i kyrkan! Tror jag ska hinna vara med på hela. Annars måste jag gå lite tidigare. Men iaf sen klockan två (?) så ska jag på Dop i Piteå ;D Det är lilla Elsa som ska döpas ♥ Kommer nog bli superkul. Det är ju min tremänning (eller asså egentligen så är det mammas tremänning och Elsas barn blir mina fyrmänningar, men enklast och mest logiskt sett så brukar vi säg att Elsa är min, Edvins och Signars tremänning och Inte Sara och mammas, för hon är ju närmare i vår ålder!)
Naaaw ♥ Detta var när dom bara var nån vecka! Nu så är de båda 2 månader och lite mer :) Signar i blåa byxor och Elsa i rosa<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0