Min helg m.m.

Slutade tio över tre idag.. När jag hade cyklat hem så började jag nästan direkt med att rengöra Mollys bur :) Det vart väldigt fint! Sen så har jag bara gjort en engelska uppgift och sen var det datorns tur :D Har även massa annat skoljobb som måste göras :(
 
Tänkte lite snabbt berätta om helgen ;) Lördag var jag på Älvåkra hela dagen i princip! Stod i kiosken mellan halv tio och tolv. Sen så åt jag och såg matcher resten av dagen typ :) Njaa inte riktigt men typ till sju! Sen hem och äta middag, Sara och Signar kom hit och sedan så for jag till dom<3 (Kjell var på lagfest på kvällen, men kom ju sen!) Och jag sov där! Det var suuupermysigt♥♥♥
När Signar var hos oss♥♥♥

Kommentarer
Postat av: lotta

Nyp mosters bebiskille

Svar: Signaaaarguubbeeen<33
Ellen Lundberg

2013-09-02 @ 23:00:29

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0