Min kväll ;)

Hej! :* 
Efter middagen så hade jag haft lite kontakt med Anna så kring sex for jag till henne❤ Det var perfekt! Hon hade hennes mormor, och lillkusin Ruth där ;) Så jag och Anna tog hand om Ruth<3 Fram tills hon skulle sova! ❤ Sen så sminkade vi varandra med ögonbindel (haha, superkul!) och efter det pratade vi litegrann ;) Det var en perfekt kväll :D Så sen har jag kommit hem och sett lite tv och nu ska jag se ett program på iPaden som jag missat. Sen ska jag typ sova. Hoppas på att få lite sovmorgon imorgon 👍 Är ju trots allt lördag❤ Aja kram på er sötisar. Och tack for en jättetrevlig kväll Anna :*
(Gammal bild! Men när jag skriver från iPaden så har jag inte så många nya bilder, tyvärr.) Ska försöka bättra mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0