1 månad kvaar! Och mini-lov <3

Hej hej! För det 1:a måste jag bara berätta att idag 29/4 är det exakt en månad kvar tills vi åker till Turkiet!! <3 Shiit! Längtar gaalet mycket, är ju inte länge kvar nuu :D Känns som att det är läänge kvar, men nää absolut inte!
Annars har jag haft en suuperbra dag :) Kortdag till 13:15, då vi bl.a. bakade bullar på HK:n, suuperkul! Sedan eftermiddagen spenderades hos Sara och Signar, sen kom även Kjell hem! Vi har bakat, lagat mat och bara haft det suupermyysigt ❤️ Även lite barnsköteri! :* Sedan stannade jag där till typ sju, för halv åtta hade jag träning. 
Sedan efter det till Lillkorsträsk för Anna och jag skulle fixa en sak inför imorgon, (läs något inlägg innan om ni inte vet vad jag snackar om^^) Kommer bli asgrymt! Körd lite moppe, då jag nämligen har körning imorgon ju.. OMG säger jag bara ^^ Haha, hoppas väl att det ska gå bra! 

Är ju Valborgsmässoafton imorgon, såå har även planer inför deet :) Nu ska jag se lite på youtube. Uppdaterar mer imorgon. Puuss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0