2:A PRAO:dan och moppekörning :D

Heej :)
Ska skynda mig och snabbt uppdatera lite, ska iväg och äta med Anna och efter det så vi se TP :D Blir nog med lite annat folk också! Naajs<3 Idag var det 2:a prao:dagen och efter det manöverprov med körskolan, var lite svårt i början att hitta balansen. Meen sen gick det jättebra, det var sjuukt kul♥ Vi fick även skjutsa, haha såå vi har provat på att skjutsa och åka. Det gick mycket bättre än jag trodde att skjutsa, och det var jättekul :D Seedan på Prao:en hackade jag grönsaker, hjälpte mycket med disk, var ute i cafét och torkade bord, serverade lite mat m.m. <3 Vi fikade även bullar och jag åt palt :D En riktigt lyckad dag och jag mår mycket bättre än igår kväll! Dock inte riktigt återställd. Kraam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0