3:e PRAO:dagen <3

Två bilder sen min tredje dag :D Assååå åååh det är såå sjukt kul att vara på Konditori Centrum ♥ Shiiit! Idag så har jag bl.a. rullat fläsk till morgondagens palt, ätit, fikat, hackat grönsaker, torkat bord, gjort lite småsaker. Och framförallt!! Jag har hjälpt Mona (bagerskan) att göra bakelser, eller det ser ut som minitårtor (bilder här ovanför :D) Som ni ser sitter jag och "spacklar" dom små bakverken med grädde<3 Sedan tillsammans har vi då tillverkat dom :* Och alla är så snälla, de berömmer mig och säger att jag är såå duktig. Haha ååh de är ju fööör söta♥
 
Nu ska jag vara social, för vi har börjat få främmande, Edvin fyller ju år idag! Grattis grattis<3
Kraam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0