Barnvakt o.s.v. :)

Heeeej! 
Nu så sitter jag och pluggar so såhär ofrivilligt. Provet är ju imorgon, kan dock ingenting.. Jajaa idag slutade jag kvart över ett, men gick förbi körskolan för att vara lite sällskap till Anna då hon gjorde en mopedsimulator sak :D Var även lite andra däär, haha var superkul med mycket skratt <3

Sen gick jag hem, pluggade lite. For till Sara och Kjell, åt samt var barnvakt åt lillprinsen ❤️

Sen hem och så kom Anna hit, vi har pluggat lite och haft det riktiigt trevligt <3 Har egentligen träning tisdagar, men har en skada i mitt knä, det låser sig typ ibland och är absolut inte bra. Så ska såå snart som möjligt till en sjukgymnast ;) Därför jag inte fick fara.. Ha det bra sålänge, puuuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0