En försenad födelsedagspresent ♥♥

En dag i veckan då jag var med Anna så hade hon en försenad födelsedagspresent åt mig :D Fyllde ju år i Februari, men hon har varit utomlands och däär köpte hon två saker åt mig<3 Sååå sjuukt gulligt ♥ Hon har inte haft möjlighet att ge mig den ännu, men jag tycker bara det är jättekul när man har kvar något att spara på lite längre, haha :D
Okeeej, det jag fick var iaf ett suuuperduperfint armband som jag alltid velat ha ♥ Och såå har hon ett likadant såå det är sjuukt kul och gulligt<3 Sen fick jag även ett jäättefint nagellack ifrån Essie, i färgen "merino cool" :* 

Tack såå jättemycket Anna sagt det förut, men suuperfina grejer. Taaack! Puuuss och kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0