Lööördaaaag<3

Suuperskönt med helg :D Har hittills inte gjort mycket alls! Packat lite grejer för jag ska till Lillkorsträsk, stickat lite, tagit det jättelugnt m.m. :) Heelt perfekt<3 Men bloggningen är det däremot något fel på, skaa bättra mig! Men kan berätta lite om dessa dagar :D
 

Torsdag:
Direkt efter skolan var jag på körskolan och gjorde någon mopedsimulator sak som man skulle ha gjort innan det andra :D Sedan pluggade jag, hann blogga ett snabbt inlägg. For på träning och sedan ännu mer plugg för hade Engelska-prov på fredagen. Vet dock inte riktigt hur det kändes, hahaa misslyckades sääkert!
 
Fredag:
Jag var med Evve efter skolan, vi handlade och bakade en tårta till Marjams mamma som fyllde år :D Grattis! Sedan kring åtta när Marjam och Ida var klara for jag och Evve med tårtan till Marjam och firade däär ;) Det var riktigt kul och mysigt! Sedan kom jag hem kring elva någon gång, dåå var vi hos grannarna ett tag, sedan hemma såg jag på Familjen Annorlunda på iPaden och åt lite chips<3
 

Det var typ lite vad som hänt de senaste dagarna :D Måste verkligen skynda mig till mormor och morfar nu! Vi hööörs<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0