MIN MOPPEEE♥♥

Nu ska jag berätta den lilla historien :)
Vi kom hem från Mavas lördag kväll! Hade varit utan internet sen ungefär tisdag. Så satte mig och kollade de sociala medierna (ni förståår?<3) Haha sedan tänkte jag kika in för att se ifall det hade kommit ut någon moppe på blocket och JOOOO det hade dee♥ Jag såg denna ↑ Den fanns i Piteå, en Kymco Super 8 -2012 modell :D Jag blev typ överhypad för den var sååå sjukt snygg. Jag surrade på pappa att han skulle ringa, men då hade klockan blivit över elva. Såå vi skulle vänta till dagen efter. Han ringde, den var körd av deras dotter i mycket fint skick o.s.v. Såå vi tog oss en trip till Piteå och tadaaaa detta blev resultatet!! VI KÖÖPTE DEEEN♥ Är fortfarande rätt överhypad, omg jag är sååå lyckliig!! Hoppaas nuu bara att jag klarar moppekortet ;D
 

Det var min lilla historia om min moppe. Hahahaaa :D Tyvärr är bilderna tagna med mobilen, det vill säga att därför är det rätt kass kvalité :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0