Söndagsupdate :)

Ligger fortfarande i sängen och tänkte bara snabbgöra ett litet inlägg såhär innan jag kliver upp för att äta något :D Tyckte det kändes som söndag igår, haha konstigt jag vet. Meen då är det ju ännu en dag ledigt ;) Och till veckan så går vi ju bara måndag, tisdag. Sedan är det ons, tors, fre, lör och söndag LEDIGT <3 HURRAAA♥ Ett litet minilov. Dessutom på Onsdag har ju moppekörning klockan 8 på morgonen! Sen har jag och Anna nog planerat en grej ^^ Och på kvällen ska vi nog grilla m.m. med grannarna kommer bli en gryyym daag! Längtar och är lite nervös :D
 
Annars idag händer nog inte så mycket. Ska plugga lite spanska och moppekort, bada Viva då hon ska och klippas, och tjaa lite sånt.
 
I´ll blog u later ♥
HAHAHAA åååh crazyy photoo :D Tänk på den ett litet tag. Hur tog jag den? ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0