En riktigt suuperbra dag <3

Känner mig riktigt glad, idag visst allt är inte på topp. Men idag har det varit en riktig suuperdag <3 Vet inte riktigt vart jag ska börja, men som ni vet så har jag varit barnvakt åt Signar ❤️
Först medan Sara var och klippte sig :D Cirka mellan 13:15 (då jag slutade) och 15 ;) Det gick riktigt bra, jag matade honom lite och han var superglad och sööt! Sedan kom Sara hem där kring tre och gav honom lite mer mat. Och vi pratade och åt lite :) Sedan frågade hon ifall jag kunde stanna ett tag till<3 Och sjäälvklart kunde jag det, dom skulle på ett ärende på byn som tog typ 1 1/2 timme ;D Signar var fortfarande jäätteglad och nöjd, han fick lite ont i magen ett tag, så vi myste på lite jag bar runt honom och strök han på ryggen tills han nästan somnade :* Sen bajsade han ^^ Det tog bara ett litet tag, och sedan var han hur nöjd som helst ❤️ Ååh det var såå kuul! Hoppas dom vill "anlita" mig någon mer gång, självklart svarar jag jaaa <3

Sedan kom jag typ hem, pluggade lite och åt. Efter det så sprang/joggade jag och Anna till hockeyträning och så tränade vi ;) *Hurtiga tjejer jaaow* :D Var jättekul! Sedan har jag duschat och nu väntar lite plugg (sv-prov imorgon..) och efter det ska jag sova. Vi hörs mer sen puuuuss❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0