Heejj <33

Haha denna tröja hade jag på mig idag ifaall någon undrade^^

Har sett lite familjen annorlunda, ätit middag och sovit i lite mer än en timme :D Haha deet är vad jag gjort efter skolan, eller jaa lite fler saker har jag förstås också gjort<3 Hihi! Låg i min säng och såg lite videos på youtube på iPaden, jag frös så hade lagt mig under täcket. Sen såå somnade jag<3 Såå skönt! Pappa väckte mig när han kom hem.. Men det kändes verkligen välbehövligt, känner mig inte helt frisk i kroppen ännu :( Nu måste jag tyävrr plugga.. Joo just det hade so-prov idag, kändes väl sådär! Lite kunde jag, och så var vi se helt enkelt. Om ni vill att jag ska blogga om något speciellt får ni kommentera det! Kraam<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0