Hockey m.m. :)

Heej! Nyduschad och fräsch så ska alldeles strax bege mig i säng :) Trött juu haha ^^ Jag och Anna sprang till träningen vilket gick riktigt bra! Och såå efter det en riktigt jobbig hockeyträning. Men kuul var det :D Känns riktigt bra såhär efteråt! Tänkte berätta lite mer om dagen. Var i skolan, en ganska chill dag, slutade tidigt och bakade semlor på HK:n ;) Sedan direkt efter skolan var jag med Anna ett tag. Vi fiikade <3 Och hann även dansa liite Just Dance 2014 dock inte så jättemycket :( Strax efter tre for jag till Sara och Signar och hade det supertrevligt som alltid ❤️ Sedan åt jag lite där, hem, plugga lite och sedan träna ;D Okej nu måste jag verkligen i säng. Vi hörs puuuss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0