Löördag :D

Har egentligen inte så mycket att berätta om vad jag gjort hittills ^^ Haha, städat har jag ju gjort :D Riktigt duktigt! Sedan så bakade jag maränger och en tårtbotten till imorgon, och en ny video håller nu på att laddas upp ;) Som jag redigerade sen igår då jag bakade litegrann<3
 
Annars har det inte hänt så mycket mer idag ^^ Tänkte berätta lite om igår istället! Var med Anna och åt Pizza sedan hem så bakade jag m.m. Sedan så for jag och Anna och tränade, vi hade hockeyträning ;) Efter det kom Anna direkt till mig, duschade och sedan så fikade vi åt popcorn och myste på medans vi såg lite av den nya disneyfilmen frost eller frozen <3
Vi hann inte se klart den, men jaag tycker att den hittills är sjukt bra♥ Vi firade då lite av en början på min födelsedag :D Meen jag ska tydligen få en present senare när hon kommer hem från utomlands som dom ska till under sportlovet säger hon. Spääännande :* Jag lär nog visa upp för er senare vad jag fåår ^^ :)
 
Nu ska jag börja med fyllningen till tårtan :D Videon blev precis klar uppladdad då jag bakar morotskakemuffins såå om ni vill see den kika in på min kanal <3 Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0