Okej okej :) Min dag!

Har varit hemma från skolan idag för jag har varit sjuk som sagt, hann även med ett besök till vårdcentralen. 
Igår kväll och inatt hade jag sjukt ont i magen och mådde ibland lite illa. Hade även fått lite feber.. Vi tänkte att det kanske var magsjuka pågång, vilket jag verkligen inte ville ha!! Men jag spydde inte en enda gång :) Vilket jag är glad över att jag slapp :D Imorse var det bättre med magen, dock så hade jag ingen matlust och hade fortfarande ont stundtals. Såå det mamma trodde det var, var blindtarmen. Mamma ringde till vårdcentralen. Vi for dit. Han sa att det kunde vara blindtarmen, de tog lite prover m.m. Hade ju inte lika ont som på natten så dom kunde ju inte direkt bara börja operera haha ^^ Dessutom var jag tvungen fara till Sunderbyn isf och han tyckte det var onödigt. För dom kunde ändå inte göra något annat än att vänta :( Såå jag fick fara hem och nu såå sitter jag med datorn och kollar lite ;) Mår bra nuu. Men ifall jag får jätteont igen såå måste jag till akuten och kolla upp det! Så ni får vi hoppas på att det inte kommer tillbaks. Hoppas någon av er orkade läsa detta iallafall ^^ Hihi, vi får höras senare. Puuuss!<3
En frisk och glad Ellen ;D Haha gillar den här bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0