Söndag 16/2 :D

Söt gumman för någon dag sedan<3 :*
Kom hem från min fotbollsträning för typ 45 minuter sedan, och har än inte gått och duschat ^^ Känner mig expert på att skjuta upp saker :D Iallafall så har denna dagen varit vääldigt bra ♥ Vaknade upp hos mormor och morfar åt en supergood frukost, sedan har vi sett OS på tv, woop woop ännu ett svenskt guld :D Lite plugg har även gjorts bort. Men det har varit såå skönt helt enkelt. Åt även lunch där m.m. Innan det var dags att bege sig på träningen.
 

Har förresten ett No-prov imorgon. Och det är typ aaassvårt :( Jaa men det måste jag verkligen verkligen pluugga jättemycket på ikväll... Ni får ha det så bra sålänge. För nu ska jag gå och duscha. Pusss!!<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0