Söndag 2/2 :)

Förlåt för dålig bloggning idaag! Ska berätta litegrann om min dag sålänge :D

Vaknade m.m. Sedan kring tolv?? Eller innan? Haha vet inte^^ Men foor iaf till Ishallen med Edvin och var där med Anna och Lina litegrann också ;) Det var riktigt kuul<3 Sedan så drog jag typ till mormor och morfar där även Kjell, Sara och Signar var! Jag och Edvin badade i badkaret med Signar ♥ Var superkul :) Sedan stannade vi där ändå fram till typ sju<3 Åt där, myste på m.m. :D

Annars här hemma har jag sett klart en film jag började se igårkväll, har nog inte sagt det men fotbollsträningen igår var sjukt kul! Jättekul att spela på konstgräs ;) Ska nog redigera lite av en video nu. Vi får höras senare, puss :*
En bild från i veckan, eller var det förra veckan?? ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0