Dagens outfit :D Och heeeelg<3

Linne - JC :)
Jeans - Dr-Denim <3
Kofta - H&M :D
Halsband - Ur & Penn ;)

Slutade kanske kring tjugo i tre idag. Jag kunde inte vara med på skridskorna på idrotten med en stukad fot och har grymt ont i svanskotan sen träningen i tisdags :( Vill verkligen kunna åååkaa<33 Men då städade jag och Monika skridskogrejen och sedan fick vi sluta, vilket var najs :D
 
Har även hunnit äta lite, ska ju inte äta middag förrän 19:30, vi ska ut och äta med fotbollslaget :* Så åt litegrann så jag klarar mig. Har även spelat in en video och lite annat kul<3 Ska nog kolla lite bloggar och sånt nu, vi höörs! Förresten det är ju heeelg nuu!! :D<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0