Fredag kväll :D

Idag har jag hunnit mycket, eller snarare ikväll :D Har varit med Evve ett tag, varit och tränat hockey samt hälsat på hos Sara, Signar och Kjell! ♥ En riktigt mysig kväll. Har börjat fixa lite med en ny design, gillar verkligen bilderna i den gamla.. Men känner ändå att iallafall headern måste bytas! Hihi<3
 
Imorgon blir det Piteå som står på schemat ;) Edvin har hockeymatch, men framförallt lite shopping till miiig<3 Haha, lite nya grejer ska införskaffas tror jag nog!
 Sötaste pepparkakan eveer :D Haha<33 Random bild ^^
 
Ska nu slå igång en film jag började se tidigare idag :) Somnar nog ganska direkt tyvärr :/ Känner mig trött ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0