Heej sötisaaar<3

Idag (eller klockan har faktiskt slagit över så "rätt" är väl igår^^) så vaknade jag kring tolv :) Gick och la mig ungefär 03:30 igåår :D (förrgår) Hade i alla fall en suuperkul nyårsafton! Kan bara säga att vi har grymma dansare här, ryktet går är sjuukt kuul ^^ Samt ett stort tack till alla fina människor som jag fick vara med :D Speciellt till Evve<3 Senare kommer det (förhoppningsvis) bilder sen mitt nyår :D
 
Idag har jag varit med Anna, vi har dansat, sett tv ätit gott och tidigare idag mellan ett till halv fyra ungefär så var vi i Kanis och åkte slalom :) Vi hade superkul med det vi gjort ikväll speciellt i slutet haha ^.^ Imorgon så väntar IKEA för mig :D Såå kan inte vara uppe alltför länge :( Men jag är ju inte ett dugg trött, snarare tvärtom <3 Längtar iaf ska bli suuperkul! Hihi, har mycket saker att fixa inom "bloggen". Sååå det kommer bättre bloggning senare, puuss!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0