Hej Älsklingaar<3

Jag är såå ledsen :( Känns som att bloggen kommit lite på sidan nu ett tag, har ju förstås bloggat! Men känns som att jag varit lite "nere" på något sätt. Har inte haft just den där känslan woow jag har så mycket att blogga om. Inpirationen har legat lite mer på 0. Men imorgon ska det bli ändring på det (förhoppningsvis..) Jag ska börja blogga bättre och bättre inlägg dessutom :D Men med detta så behöver jag hjälp AV DIG..
Snälla alla som vill/kan får jättejättejättegäärna skriva vad ni vill se mer av i min blogg<3 Kanske outfits, förslag på videos, fler stycken videos?, videos bakning, bakning, bilder jag tar, min vardag, frågestund, andra minnen sen tidigare :D Alla kommentarer räknas och du får sjäälvklart vara anonym :D Hoppas nu detta kan hjälpa mig att bli bättre på att blogga samt att ni får säga exaakt vad NI VILL SE<33 SÅ SKA JAG GÖRA ALLT FÖR ATT GÖRA DET. Vi hör imorgon, då ska jag komma tillbaka med bloggkänslan på topp förhoppningsvis. Puuuss♥
 

Hoppas nu någon orkade att läsa sig igenom hela det här inlägg och skriva bara en liten kommentar.. Samt trycka på skicka. Det skulle betyda enormt mycket!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gärna outfits, bakning och typ tips om olika saker.

Svar: Tack det ska jag fixa <3
Ellen Lundberg

2014-01-15 @ 09:05:11
Postat av: julia

jag vill se bilder du tagit, din vardag m.m.

Svar: Tack så mycket :D Det ska jag fixa, börjar blogga bättre imorgon. Puss!
Ellen Lundberg

2014-01-15 @ 18:16:45
Postat av: Hanna Lidström :)

Hej! Skulle vara kul ifall du gjorde en sån där 15 dagars projekt igen (vet inte vad man kan kalla det) Som du gjorde förut och har en kategori till :) Kram.

Svar: Jaa just det ❤️ Hade helt glömt bort det^^ Kan absolut fixa en sån snart igen, ska bara hitta någon bra. Vore jättekul <3 Kramis!
Ellen Lundberg

2014-01-15 @ 22:52:14

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0