Hej hej :)

Första skoldagen avklarad, kändes väl sådär.. Najs att träffa alla kompisar, meen det andraa med lektion och sånt var inte lika bra. Har laddat upp en ny video på Youtube :D Men vet inte om ni vill att jag länkar mina videos här?
 
Annars har jag typ ätit, suttit vid datorn, lagat lite mat. Sen kring sju någon gång så skulle vi med ett bord till Sara och Kjell som vi hade lånat :D Men då blev det så att jag stannade där en stund<3 Såg tv och myste på med Sara och Signar, Kjell hade träning! Sedan kring nio så gick jag hem, och nu har jag varit hemma kanske en timme och en kvart. Har typ sett tv, packat lite inför imorgon, vi har skridskor på idrotten! Haha, jag tycker det låter kuul<3 Hoppas på det!

Åååh älskar det här collaget<33 (Haha, bildbrist..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0