HELA MITT 2013!!♥ April-Juni :)

Tänkte göra ett likadant inlägg som förra året det finns häär. Lite om året som gått :D Men denna gång med 2013 istället för 2012! Jag kommer lägga ut det i delar. Så här är Del 2 :) April-Juni! 
 
April:
Mars/April under påsklovet var jag i fjällen lite mer än två veckor irad♥ Först Mavas en vecka, efter det Umasjö :D Det var sååå himla kul och mysigt! Haha, blev suupersugen på att fara till fjällen igeen!! I slutet av månaden så var vi till stugan en dag, som ni ser var det inte så mycket snö då ^^ Och sååå FYLLDE MOLLY 2 ÅR
Och så några bilder sen Umasjöö 
Stugan :D
 
 
Maj:
Min älskade moster fyllde 30 år! Så hon hade en stor och supergod middag :D Det var superkul! Jag städade mitt rum suupersnyggt! :) Vi köpte en ny cykel till mig från Biltema :D Det blev varmare och varmare, jag kunde börja använda shorts♥ Fick sommarkänslor, började äta glass! Sov hos farmor och farfar en helg, då vi bl.a. var till Storforsen, minns att det var väldigt varmt och skönt. Det var morsdag, och jag å Evve gjorde våran morsdags vlogg♥ I slutet av maj gjorde jag slingor.

Juni:
Jag räknade ner dagarna till sommarlovet började! Var i stugan en helg och hade det mysigt :) Sen var det äntligen exameen och SOMMARLOOV!!♥ Jag fick nya bikinis, och farmor fyllde år! <3 Min present jag gav henne :D Mina betyg kom hem, vi var och hälsade på hos Jennifer, Lars och Agnes i deras stuga :) Och vi firade midsommar i våra kompisars stuga, riktigt kul! Vi utklassade även föräldrarna i fotboll :D
 
Finns två till delar också :) Håll ut!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0