HELA MITT 2013!!♥ Juli-September :)

Tänkte göra ett likadant inlägg som förra året det finns häär. Lite om året som gått :D Men denna gång med 2013 istället för 2012! Jag kommer lägga ut det i delar. Så här är Del 3 :) Juli-September ♥
 
Juli:
Där hände det en hel del :D I början var jag och Anna en sväng upp på hundberget med picknick, såå mysigt!! Min älskade moster var gravid ♥ (höggravid och jag tog massor av kort på hon och magen<3) och snart skulle min lilla kusin födas! Jag fick mig en present från Norge och vi var på semester i Härnösand, Junsele :) Innan det var vi även en sväng förbi Svannäs och hälsade på några fina vänner! :D Sedan var det fotbollscup! Den 21 Juli 2013 klockan 10:24 föddes en liten liten pojke, han vägde 3525 gram och var 50 cm lång<3 Han var sååå suuperdupersöt och var min lilla kusin! ♥♥ Jag träffade honom för första gången, samt så följde dom med till Storforsen. Signars första resa dit.<333

Augusti:
Signar kom och hälsade på i våran stuga :) Det var varmt och soligt! Vi var och hälsade på hos Elsa, som är född tre dagar innan Signar den 18:e<3 Jag var ganska mycket hos Sara, Kjell och Signar :D Vi var i Junisviken några dagar. Och jag å Edvin bakade en ett månadstårta till Signar ;)

September:
 Fick hem mina första ELF produkter jag hade beställt♥ Samt firade pappa som hade fyllt år :D Signar hjälpte mig med matten några gånger^^ Såå söt bild! Tog lite egopix.. :D Samt Madde fyllde år! Kommer ni ihåg tjejer?<3 Fixade naglarna, tog lite bilder utomhus. Samt att jag städade i min hylla, 1:a bilden innan 2:a efteråt ;) Sen var det också skolfoto, så en bild på mig innan det! Samt mys med Viva i sängen<3
Finns fortfarande kvar en del :D Den kommer nog ut senare. Men ändå snaart :D Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0