HELA MITT 2013!!♥ Oktober-December :)

Vet att denna DEL 4 är vääldigt försenad.. Men bättre sent än aldrig, eller huur? :D
 

Tänkte göra ett likadant inlägg som förra året det finns häär. Lite om året som gått :D Men denna gång med 2013 istället för 2012! Jag kommer lägga ut det i delar. Så här är Del 4 :) Oktober-December<3 Del 1, Del2, och Del 3. Hittar ni genom att trycka på "del x" :D <3
 
Oktober: 
Lite av Oktober, hmm Signar var på besök haha<3 Men jag och Anna gjorde vaniljpannacotta :D Jag coh Edvin fixade mammas födelsedag litegrann, lagade mat överraskade m.m. ;) Jag fick min första Victoria's secret Body Mist ♥ Av mormor och morfar Endless Love♥ Vi var i Umasjö en helg, mormor och morfar, Sara, Kjell, Signar, mamma, pappa, Edvin, jag och Viva<3 En superkul helg. Hade varit sjuk, men blev hyfsad frisk så jag kunde följa! Sedan så döptes ju också Signar den 26 Oktober♥ Jag fick hälla upp hans dopvatten :*
 
November:
Haha, Viva fick ett nytt halsband :) Jag överraskade Evve med en liten fest då hon fyllde år<3 Det var farsdag så vi firade pappa litegrann! Jag och Evve var ute och tog nåt kort. Gjorde en recension på mitt Nivea Lipbutter ;D En outfit. Slog in några paket :* Fick min Vs Body Lotion. Var i stan med Signar, han somnade i min famn<3 Samt så drack jag glögg<3
 
December:
Jag hälsade December välkommen och visste att det skulle bli en perfekt avslutning på året ♥ Jag åt nonstop haha^^ Var och klippte mig, matade Signar med gröt<3 Den 13:e var det lucia. Även så var det 1:a, 2:a, 3:e och 4:e advent ♥ Jag gjorde en bakvideo på varje advent vilket var riktigt kul :D Jag räknade ner till Julafton!!<3 Jag var med Signar haha :) Kokade knäck, hade Lilla Julafton med Anna <3 Tog bilder med Molly ♥ Fixade julkort! Och sedan så började det verkligen näärma sig julen.. Hade en suuperduperrolig jul tillsammans med MASSOR av suuperfina människor tack till alla! Jag och Hilma hade det superkul tillsammans :* Det var jullov, jag njöt. Utökade min vs samling ♥ Och sista dagen på 2013 avslutades med en nyårsafton tillsammans med Evve <3 Det var en jättekul kväll! Tack även här :D
 
 
 
Det var en sammanfattning på mitt 2013! Jag vill först bara tacka ALLA inblandade till mig för ett riktigt toppenår ♥ Tack till alla fina vänner, släkt, bekanta. Jag har fått en liten söt mini kusin ♥ Vilket varit jättekul! Jag och Hilma har lärt känna varandra superbra vilket jag hoppas håller i sig<3 Jag har kommit mycket närmare vissa i min familj och släkt vilket jag är suuperglad över. Jag har fantastiska vänner som betyder mycket för mig dom också. Jag hoppas att 2014 fortsätter i samma stil för dåå blir jag glad! Tack än en gång för alla som har stått ut med mig! Detta menar jag verkligen Jaag Älskaar Eeer NI ÄR BÄST  Avrundar detta inlägg med att tillägga ännu ett tack till er bloggläsare och ni andra som förgyllt mitt år! Puss och kram på er :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0