I soffan ^^

Hej! 
Har inte hunnit blogga nå idag :( Bara tagit det lungt. Först skola till tre! Sen hem chilla, lagade middagen :) Blev lax med fetaost "täcke" och så pasta/potatis till det. Jag tog pastaaa :D Sedan har jag varit ute med Viva, spelat lite piano (Jaaa ni hörde rätt!! Ellen spelade piano istället för gitarr, vi har ju en sån där liten pianoliknande sak, kommer ej på namnet. Hemma :D Såå jag ville spela lite, letade reda på en låt och det lät faktiskt lite bra haha!) Nu sitter jag i One Piece ↓ i soffan och håller på med datorn<3
Min Ziperall! Denna bilden är då jag fick den! Haha 2012 :D 
Nu ska jag väl kolla lite på glosorna.. Kramis<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0